Algemene voorwaarden en klachten

De simpele voorwaarden die wij stellen...
Wij hanteren heldere voorwaarden. Heb je een vraag over onze algemene voorwaarden neem dan contact met ons op!

Download hier onze algemene voorwaarden:
Algemene voorwaarden (129 kb)

Heb je een klacht?

Het is vervelend als je een klacht hebt over onze producten of de dienstverlening zoals je deze ervaren hebt. Wij vragen je vriendelijk om je klacht via email aan de afdeling klantenservice door te geven. Je kunt dit natuurlijk ook per post doen.

Onze postadres is:

GoedkoperMetKranen.nl
T.a.v. Klachten
Rivium Oostlaan 43
2909LL Capelle aan den IJssel

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.