Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel dat je bij ons hebt gekocht defect gaat. Dit is heel vervelend en dat begrijpen wij maar al te goed. Daarom helpen wij je graag met een passende oplossing!
Defect bij ontvangst
Indien je product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we je binnen een termijn van 30 dagen contact met ons op te nemen.
Garantietermijn
Wij volgen de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en streven consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen.
Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie, de duur van de garantie periode is afhankelijk van het product. Mochten er zich binnen deze periode gebreken vertonen aan het door jouw bij ons aangeschafte product dan heb je het recht op een vervanging of reparatie van het artikel. Je heb geen recht op garantie indien:
Stappenplan defecten
Is je product defect? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.
Kosten
Je kunt bij ons kosteloos je defecte artikel retourneren. Het enige wat je moet doen is ervoor zorgen dat het artikel goed is verpakt. Je ontvangt van ons een retourlabel welke je op de verpakking dient te plakken. Kortom voor verzending onder garantie kost je dus helemaal niets. Wij dragen ook de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.