Garantie en Defecten

Het kan natuulijk voorkomen dat een artikel dat je bij ons hebt gekocht defect gaat. Dit is heel vervelend en dat begrijpen wij maar al te goed. Daarom helpen wij je graag met een passende oplossing!

Defect bij ontvangst

Indien je product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we je binnen een termijn van 14 dagen contact op te nemen met onze klantenservice. Als we het defect kunnen reproduceren, zullen we je een passende oplossing bieden.

Garantietermijn

Goedkoper met LED leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen.

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie, de duur van de garantie periode is afhankelijk van het product. Mochten er zich binnen deze periode gebreken vertonen aan het door jouw bij ons aangeschafte product dan heb je het recht op een vervanging of reparatie van het artikel. Je heb geen recht op garantie indien:

- de schade is ontstaan door opzet of nalatigheid;
- er sprake is van foutief gebruik, door bijvoorbeeld onjuist opvolgen van de bijgeleverde handleiding; 
- er sprake is van schade door bijvoorbeeld val-, stoof of waterschade;
- er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage;
- er sprake is van schade ontstaan doordat je zelf poging deed tot reparatie.

Stappenplan defecten

Is je product defect? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  • 1. Meld via het contactformulier dat je een artikel retour wilt sturen;
  • 2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek;
  • 3. Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel;
  • 4. Na ontvangst van je zending, stuurt Goedkoper met LED een ontvangstbevestiging via e-mail;
  • 5. We onderzoeken je klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Kosten

Je kunt bij ons kosteloos je defecte artikel retourneren. Het defecte artikel wordt bij je opgehaald door DPD. Het enige wat je moet doen is ervoor zorgen dat het artikel goed is verpakt. Je ontvangt van ons een retourlabel welke je op de verpakking dient te plakken. Kortom standaard verzending onder garantie kost je dus helemaal niets. Goedkoper met LED draagt ook de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.